Tuesday 5 February 2013

Tanda Tanda

Bila saya tengok awak, saya akan happy. Macam-macam saya terbayang nak buat dengan awak. Saya tak dapat bayangkan masa depan saya tanpa awak. Impian saya akan tercapai dengan awak. Awak tak macam yang lain yang pernah saya jumpa. Terima kasih atas bantuan dan sokongan awak. Kini kering, gatal dan seperti kulit tembikai boleh diatasi. Saya tak kan pernah lupakan jasa awak berdua. Saya sangat cintakan awak berdua. Saya bencikan stretch-mark. 
 
 Gambar: 'cinta hati' saya sekarang ni..


"Sayang, sini apply lebih sikit. takut part ni banyak mark nanti"
Dialog bersama Mr.Fand dan 'cinta hati' saya. 
Brrrr... katakan tak nak pada stretch marks

5 comments:

  1. bio oil mmg berkesan..tp kena pakai berterusan :-)

    ReplyDelete
  2. do update dear, coz my 1st pregnancy dulu i gune bio oil tp doesnot work at all

    ReplyDelete
  3. yang penting jangan garu perut dengan tangan kalau gatal.. amik kain ke gosok2 kat perut.. kalau tak tahan gatal :)

    ReplyDelete
  4. owh..saya pki yg lotion dgn cream cocoa butter tu..tak pernah try yg oil.sbb ingt bio oil tak berkesan.hehe

    ReplyDelete

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers